Thursday, January 19, 2012

datang.duduk.pergi.

Assalamualaikum :)

Jam 3pagi. sunyi. gelap. duduk senyap atas kerusi. merenung laptop dengan pandangan kosong.
Neuron berkejaran. berfikir ligat. minda sibuk mengumpul soalan yang entah apa-apa.

aku cuma berfikir. apa jadi kalau Allah tarik nyawa aku tahun depan?bulan depan?minggu depan?esok? atau malam ni? mampukah aku? menangiskah aku? meraung?atau rela dengan dosa terheret di bahu kiri masuk dalam kubur hitung di akhirat kelak?

hoii, iman kau tak sempurna lagi!! berani kau berjalan dengan megah macam dunia ni kau beli dengan harta dari darah tulang rusuk sendiri. bukakla mata. buka hati buka minda, once DIA nak ambik milik DIA balik. 'jadi maka jadilah'.

teringat dialog video 'songkok dan kopiah'. "entah2 bukan minat nak sambung nyawa kau weh. tapi kesian je",
astaghfirullah.astaghfirullah.astaghfirullah

out of the blue. benda ni terlintas je. muhasabah diri yang semakin hanyut.

iklan semata-mata**benar tak bohong*

iklan#1
Assalamualaikum w.b.t

sesiapa sahaja yang berada di depan monitor.laptop.android.iphone.mahupun motherboard..
(iklan#2)motherboard?

iklan#3
ipah: akak, takle tido..
aku : tido je baca doa tido
ipah :akak, takle tido jugak
aku : tutup je mata tu..
ipah : pffff
aku :*nak suruh dodoikan la tu* :P

how's your life?great?chaos? I hope it will be great instead of negative impact, insyaAllah..
and, how's my life going? OOHHH,, that's a long subway to sea come to land and back to the earth core.
nak ceghita satu2 ada pulak yang terus shutdown lappy campak dalam lombong sebab bosan sangat.

iklan#4
grugrugrugru~ *bunyi perut sendiri*

finally##

lapar dan tak bersemangat nak share apa2 sebab lapar sangat dan perut aku dah curi oksigen dalam otak buat makanan sementara. izinkan daku mengundur diri :D

Assalamualaikum